15 decembrie 2021: „Bune practici în antreprenoriat” – antreprenori de succes, alături de studenții START.EXE

Desfăşurător eveniment

Moderator: Alexandru GRIGORAȘ

• 18:00 – Mesaj introductiv: Alexandru GRIGORAȘ

• 18.01 – Mesajul managerului de proiect: lect. univ. dr. Olga Andreea URDA

• 18.05 – Prezentare Anca CILIAC (Fondator și coordonator al centrului educațional Happy Life Center și al brandului Costume Spectacol): Alexandru GRIGORAȘ

• 18.05 – Alocuțiune: Anca CILIAC (Fondator și coordonator al centrului educațional Happy Life Center și al brandului Costume Spectacol)

• 18.20 – Prezentare Daniela COMAN (Barista și co-creator Jassyro): Alexandru GRIGORAȘ

• 18.20 – Alocuțiune: Daniela COMAN (Barista și co-creator Jassyro)

• 18.35 – Prezentare Nicoleta HRIȚCU (antreprenor, fondator Cuptorul Moldovencei și Glazurai): Alexandru GRIGORAȘ

• 18.35 – Alocuțiune: Nicoleta HRIȚCU (antreprenor, fondator Cuptorul Moldovencei și Glazurai)

• 18.50 – Sesiune de întrebări și răspunsuri

• 19.30 – Închiderea evenimentului

 

Link conectare eveniment(click)

Trei dintre ieșenii cu o carieră de succes în antreprenoriat vin, miercuri, 15 decembrie, de la ora 18, la cea de-a treia ediție a evenimentului online de carieră „Bune practici în antreprenoriat”, organizat în cadrul proiectului Start experiență – START.EXE.

Anca CILIAC – fondator-coordonator al centrului educațional Happy Life Center și al brandului Costume Spectacol,  Daniela Coman – barista și co-creator Jassyro, și Nicoleta Hrițcu – antreprenor, fondator Cuptorul Moldovencei și Glazurai, vor dezbate, alături de studenții START.EXE, viitorul antreprenorului în câteva domenii extrem de atractive.

Anca Ciliac, un antreprenor inspirat

Anca Ciliac este fondator-coordonator al centrului educațional Happy Life Center și al brandului Costume Spectacol.

Are o experiență profesională în art terapie de aproape un deceniu, denemimd formator. Anca sprijină persoanele cu Sindrom Down, pentru care, spune, „oricât s-ar investi este foarte puțin. Se face mult prea puțin nu doar în Iași, ci și la nivel național, pentru a le facilita și a avea o viață mai bună, mai satisfăcătoare”.

Pregătirea academică multidisciplinară: medicină, arte plastice (designer de costum de teatru și spectacol), psihologie (art terapeut Phronetik, terapeut prin arte combinate), i-a inspirat drumul spre explorarea artelor, atât ca mijloc de dezvoltare personală, cât și ca metodă de terapie și recuperare.

Un antreprenor în adevăratul sens al cuvântului, deși ușor atipic, Anca Ciliac vine la întâlnirea cu studenții din cadrul proiectului START.EXE pentru a găsi, împreună, idei, soluții destinate ajutorării celor care au avut mai puțină șansă în viață.

Daniela Coman, un „negustor de gusturi fine”

Daniela Coman – barista și co-creator Jassyro, a inventat, la o cafea, o afacere… cu cafea. Și nu orice fel de cafea, ci una de specialitate, cu aciditatea controlată, cu corpolență, note și arome deosebite.

Daniela este, așa cum îi stă bine unui antreprenor în domeniul cafelei, un negustor de gusturi fine.

Jassyro s-a încropit după o veche povestioară, cu un regizor evreu – Moshe Yassur, mutat în New York, care și-a schimbat numele după orașul său natal, Iași. „De ce Jassyro? Pentru că Jassy este prima formă scrisă a orașului Iași și ro pentru că deși, în afară, iarba pare mai verde și mai frumoasă, țara noastră merită oameni ca noi”, este de părere Daniela.

Cum a crescut povestea Jassyro, cât de dificil este să te menții, cât de dură este competiția pe piața cafelei și ce se mai poate inventa în acest domeniu ne va spune chiar Daniela Coman!

Nicoleta Hrițcu a dezvoltat un adevărat „atelier de bunătăți”

Nicoleta Hrițcu a fondat, la Iași, în anul 2012, afacerea Cuptorul Moldovencei, devenită astăzi una din cele mai importante rețele de cofetării din regiunea Moldovei.

Lanţul de cofetării creează şi vinde deserturi tradiţionale moldoveneşti, prăjituri cunoscute în România, dar şi produse originare din Republica Moldova.

Nicoleta Hrițcu a dezvoltat o afacere de succes, cu preparate fabricate fără aditivi, doar din ingrediente naturale, obținute din surse locale.

Totul trece prin laboratoarele proprii de producţie şi prin multele puncte de desfacere, unul dintre acestea sub brandul Glazurai. Compania are aproape 100 de angajaţi şi un flux de peste 1.000 de clienţi pe zi.

Cum a reușit Nicoleta Hrițcu să se impună în acest domeniu, dezvoltând o afacere care generează o cifră de afaceri de peste două milioane de euro, anual? O întrebare pe care studenții din cadrul proiectului START.EXE o au deja pregătită, iar la care Nicoleta Hrițcu a acceptat să răspundă cu mare drag.

De fapt, evenimentul de miercuri va oferi ocazia studenților să adreseze întrebări invitaților, în încercarea de a lămuri multe dintre necunoscutele din domeniul antreprenoriatului.