Eveniment pentru reprezentanții studenților: securitatea în campus

Reprezentanții studenților sunt invitați să participe la o sesiune de informare privind prevenirea riscurilor și consolidarea securității în campusul universitar. Activitatea va avea loc în data de 13 martie 2025, începând cu ora 10:00, în Sala Senat a Universității.

Sesiunea va aborda aspecte esențiale legate de prevenirea riscurilor și consolidarea securității în campus prin dezvoltarea unei colaborări permanente între studenți și administrația universitară. Tematica va include prezentarea principalelor riscuri de securitate (accidente, fapte ilicite, conflicte, trafic de substanțe interzise), măsuri de prevenire a incidentelor, proceduri în situații de urgență și protecția cibernetică.

Participarea reprezentanților studenților la acest eveniment este importantă pentru întărirea colaborării dintre administrația universitară și studenți în vederea creării unui mediu academic mai sigur, care să inspire încredere și să asigure condiții optime pentru învățare și dezvoltare.

Evenimentul este organizat de Prorectoratul pentru dezvoltarea infrastructurii informaționale și relația cu studenții, în colaborare cu Direcția Generală Administrativă a universității.

Sesiunea va include atât prezentări informative, cât și sesiuni interactive de dialog și colectare a sugestiilor din partea reprezentanților studenților.