Documente necesare

Informaţii generale (Metodologie/ Nr. locuri/ Criterii de selecţie)

Copii după următoarele documente:

· Copie a cărții de identitate;
· Copie a certificatului de naștere;
· Copie a certificatului de căsătorie sau a altui document ce atestă schimbarea numelui (dacă este cazul);
· Adeverință privind înmatricularea candidatului la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași la studii de licență - original;
· Acord prelucrare date cu caracter personal - studenți- original (Anexa 2.1) (descarcă documentul Anexa 2.1 de aici);
· Declarație de interes privind înscrierea în procesul de selecție și privind încadrarea într-o categorie eligibilă - original (Anexa 3) (descarcă documentul Anexa 3 de aici); , adică:
- Declarație pe proprie răspundere a studentului care atestă faptul că membrul grupului țintă se încadrează în categoria persoanelor cu nivel educațional scăzut al părinților, însoțită de copie după actele de studii ale părinților;
sau
- Documente care atestă încadrarea în condițiile de acordare a burselor sociale stipulate în art. 10 alin. (9) lit. a) – c) din OME nr. 6.463/2023 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin financiar de la bugetul de stat pentru studenții și cursanții din învățământul superior, învățământ cu frecvență;
sau
- Declarație pe proprie răspundere a studentului că face parte din etnia roma.
· Formularul de înregistrare participanți: se va completa electronic la adresa https://cariera.uaic.ro/eduacces-learn/ . Ulterior admiterii în grupul țintă din proiect, formularul de înregistrare individuală a participanților la operațiunile finanțate prin PEO va fi generat de echipa de proiect și va fi necesară semnarea olografă a acestuia (Anexa 4).
· Declarație de evitare a dublei finanțări - original (Anexa 5) (descarcă documentul Anexa 5 de aici);
· Declarație de evitare a dublei finanțări proiect necompetitiv complementar „Intervenții pentru învățământul terțiar - măsuri sistemice pentru prevenirea și reducerea abandonului universitar”, finanțat din Prioritatea 6 - Prevenirea părăsirii timpurii a școlii și creșterea accesului și a participării grupurilor dezavantajate la educație a Programului Educație și Ocupare - original (Anexa 6) (descarca documentul Anexa 6 de aici);
· Declarație pe propria răspundere privind evitarea conflictului de interese și incompatibilității candidatului - original (Anexa 7) (descarcă documentul Anexa 7 de aici);
· Documente justificative pentru îndeplinirea condiției de eligibilitate (copie sau original, după caz);
· Copii de pe actele de studii ale părinților privind ultimul nivel absolvit;
· Acord prelucrare date cu caracter personal –părinți ai studenților(Anexa 2.2) (descarcă documentul Anexa 2.2 de aici)- în cazul studentului care depune o declarație pe proprie răspundere care atestă faptul că membrul grupului țintă (studentul) se încadrează în categoria persoanelor cu nivel educațional scăzut al părinților
· Fișa privind evaluarea potențialului studentului de a continua studiile universitare, prin analizarea situației dacă acesta reprezintă un risc în ceea ce privește atingerea indicatorilor proiectului (Anexa 11) (descarcă documentul Anexa 11 de aici).