Și revenind la scopuri…

Bună dimineața!

La jumătatea celei de-a doua săptămâni pe tema autocontrolului, suntem în continuare la comportamentele utile și sănătoase pe care le putem iniția și – cu ajutorul trăsăturii pozitive de caracter a săptămânii – transforma în obiceiuri.

În afară de a cerceta cum am procedat în trecut și de a discuta cu persoane cărora le vine ușor să facă acest lucru, o altă strategie pe care o putem folosi în demersul nostru este extrem de simplă și evidentă și, ca orice lucru simplu și evident – adesea trecută cu vederea.

Este vorba de a ne aminti constant care sunt scopurile noastre pe termen lung. Exact acestor scopuri servește formarea unor obiceiuri precum cele amintite anterior.

Așadar, pentru astăzi, ca exercițiu, te invităm să cauți lista cu scopuri pe care ai creat-o într-un exercițiu anterior, mai precis acesta. (A, nu ai creat-o? Ghici cum sună atunci pentru tine exercițiul de azi!).

Când o găsești, parcurge cu privirea fiecare scop de pe listă. Verifică ce simți cu privire la el. Consideri în continuare că locul lui e acolo? A apărut ceva nou între timp? Dacă mai sunt schimbări pe care vrei să le faci, fă-le acum.

Apoi așeaz-o în continuare la vedere. Undeva unde să ai ușor acces la ea, de exemplu când ai fi tentat să renunți la comportamentul pe care tocmai ți-ai propus să îl transformi în obicei.

În felul acesta te asiguri că ai acces la ceea ce este important pe termen lung.

Atât, pentru astăzi ajunge. Să ai o zi minunată!

Sursa foto.

Anunță-ți și prietenii!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Your email address will not be published. Required fields are marked *