Ca să nu-ți rămână urme

Bună dimineața!

Dacă ieri te invitam să-ți așezi pe nas ochelarii iertării pentru restul săptămânii, astăzi te vom învăța cum poți preveni apariția cicatricilor lăsate de acele situații care ţi s-au făcut, pe care le-ai trăit, prin care ai trecut, care te-au făcut să suferi şi pe care nu le-ai uitat sau iertat.

Așadar, ca parte a exercițiului de astăzi te invităm să observi cu atenție care sunt, mai exact, situațiile descrise mai sus și – mai ales – cum reacționezi la ele.

Asta înseamnă că pe parcursul întregii zile vei fi atent(ă) la comentariile, întâmplările, cerințele, afirmațiile și evenimentele care ți se spun sau fac sau prin care treci – și pe care le consideri nedrepte, care te afectează neplăcut.

La finalul zilei, vei nota scurte descrieri ale acestori situații, cum te-ai simțit, cum ai reacționat, precum și dacă reacția ta (emoțională și / sau verbală) a fost pe măsura situației, sau disproporționată (mai intensă sau redusă) comparativ cu situația care a provocat-o.

De cele mai multe ori, prevenirea apariției “urmelor” despre care vorbeam la început se face pe una dintre următoarele căi: fie “calibrând” reacția noastră, fie folosindu-ne asertivitatea, fie folosind iertarea. (Dacă dorești detalii suplimentare despre fiecare dintre cele trei modalități, dă-ne de știre!).

Atât, pentru astăzi ajunge. Să ai o zi minunată!

Sursa foto.

Anunță-ți și prietenii!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Cred că te-ar interesa și:

Your email address will not be published. Required fields are marked *