Poveste. De Marius Manolache

Sunt un produs al Universității Alexandru Ioan Cuza Iași, fiind absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, specializarea Comerț, și al studiilor aprofundate – Crearea și Administrarea Întreprinderilor.

Anii petrecuți în facultate m-au ajutat să îmi conturez principiile de viață și m-au format ca om. Mai presus de funcție și organizația din care faci parte este relația umană pe care o stabilești cu partenerii tăi. Acest principiu stă la baza evoluției mele în carieră, creând relații de durată cu toți partenerii mei, încă din ultimul an de facultate când am primit primul job – Consultant de vânzări în domeniul auto.

Fac ceea ce îmi place și în mod fericit și ceea ce am studiat. Mai întâi am fost Consultant de vânzări, apoi Director de Marketing și în final, din 2009, Director General și asociat.

Nu contează cât de mari sau de mici sunt pașii pe care îi facem de la o etapă la alta a vieții, dar este important să nu ne oprim niciodată din drumul pe care ne-am propus să îl parcurgem. În antreprenoriat este la fel.

Dacă ai grijă ca toate serviciile pe care le oferi să fie unele de calitate și îți place ceea ce faci, poți fi sigur de succes. În domeniul serviciilor nu poți să greșești și să repeți greșeala dacă vrei să mai exiști în piață și peste 10 ani.

Când planul de business nu a fost prea optimist privind perspectiva pe termen lung, ne-am reorganizat, dar niciodată nu am făcut compromisuri privind calitatea serviciilor oferite clienților noștri.

Mă implic cu mare plăcere în proiectele studenților și am răspuns pozitiv la toate solicitările venite din partea UAIC până acum. Sunt convins că mediul de afaceri trebuie să susțină tânăra generație, pentru ca actualii studenți, la rândul lor, să creeze un mediu economic sănătos când vor intra în piața muncii.

Nu mi-ar ajunge trei volume de ”rețete” pentru a reuși să sintetizez rețeta succesului în afaceri, care să fie valabilă mai ales în această perioadă. Pot însă să dezvălui două principii pe care eu le-am respectat mereu:

–          Clientul și nevoile sale să fie prioritatea numărul 1 a companiei;

–          Serviciile de calitate, transparența și sinceritatea în comunicarea cu clienții și angajații companiei sunt obligatorii într-o afacere gândită pe termen lung.

Pentru discutarea celorlaltor ingrediente dintr-o rețetă ce are succes iîn domeniul auto, vă aștept la Biblioteca Vie.

Anunță-ți și prietenii!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Your email address will not be published. Required fields are marked *